نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6481
-
الف
+

«محمد فیلی»: امیدوارم آنقدر زنده بمانم تا در سریال های «موسی(ع)» و «سلمان فارسی» بازی کنم

«محمد فیلی» در یک مصاحبه از حضور در سریال «حضرت موسی(ع)» و نقش آفرینی در «سلمان فارسی» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد فیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از حضور در سریال «حضرت موسی(ع)» و نقش آفرینی در «سلمان فارسی» گفت.

«محمد فیلی» بازیگر سریال‌های تاریخی با اشاره به مذاکره برای حضور در سریال «موسی (ع)» به خبرنگار مهر گفت: این سریال احتمالاً سال آینده وارد تولید می‌شود. آقای «علیرضا صالحی» دستیار اول و برنامه ریز حاتمی‌کیا برای این سریال با من صحبتی داشت که البته هنوز تا یک سال دیگر زمان زیادی باقی است و او در حال حاضر بازیگرانی از سراسر ایران را رصد می کند چون «موسی (ع)» کار عظیمی است و به بازیگران زیادی نیاز دارد.

وی درباره این همکاری اظهار کرد: من با کارگردانی کار می کنم یک تجربه تازه است و این تجربه هم اگر رخ دهد اتفاق خوبی خواهد افتاد. قرار است در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی «داوود میرباقری» نیز حضور داشته باشم که هنوز نقشم در آن آغاز نشده و این سریال هم چند سال طول می‌کشد و کار سنگینی است.

بازیگر سریال «روزی روزگاری» یادآور شد: هنوز قراردادی با عوامل سریال ندارم و یک صحبت اولیه انجام شده است. این سریال از ۱۰ سال پیش قرار بوده شکل بگیرد از زمانی که زنده یاد «سلحشور» تصمیم داشت آن را بسازد تا زمانیکه ساخت آن به «جمال شورجه» و بعد حاتمی کیا رسید. با این حال امیدوار هستم تا فرصت داشته باشم که هم در «سلمان فارسی» و هم در «موسی» بازی کنم.

فیلی در پایان عنوان کرد: این روزها در سریال «گیل دخت» به کارگردانی «مجید اسماعیلی» بازی می کنم که بخشی از سریال در شمال ایران فلمبرداری می شود و من نقش یک طبیب را دارم.

«محمد فیلی» بازیگر ایرانی متولد سال  ۱۳۲۹ خورشیدی در شهر کازرون است. از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی که وی تا کنون بازی کرده می‌توان به نقش «شِمر بن ذی الجوشن» در سریال «مختار نامه» اشاره نمود.

گفتنی است که سریال های «روزی روزگاری»، «تفنگ سر پر»، «آرام می گیریم»، «جلال الدین» و «پشت کوه‌های بلند» با بازی «محمد فیلی» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

«محمد فیلی»: به من گفتند مردم می خواهند لت و کوبم کنند!

«محمد فیلی»: فکر می کنم همه بازیگران دوست داشته باشند نقش منفی بازی کنند

«محمد فیلی»: سریال «سلمان فارسی» آخرین اثر زندگى‌ام خواهد بود

ناگفته های «محمد فیلی» بازیگری که نقش شمر را بازی کرد

«محمد فیلی»: هنوز نمی دانم قرار است چه نقشی را در سریال «سلمان فارسی» بازی کنم

سکانسی که بازیگر نقش «شمر» نتوانست بازی کند

دانلود سریال «روزی روزگاری»

دانلود سریال «تفنگ سر پر»

دانلود سریال «پشت کوه‌های بلند»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر